FLASH på iPad – igen!

1 mar

På den glimrende blog Mig og min iPad har forfatteren af denne, Ann-Thérèse Arstorp skrevet om en lille applikation, iSwifter, som kan det der med FLASH. Uantastet at mange har dømt FLASH til døden, er der stadig meget guf derude som afvikles i FLASH, og iSwiffer klarer opgaven rigtig fint. Tidligere har vi her på siden skrevet om andre applikationer som kunne løse samme opgave, men iSwifter giver en fornemmelse af at man arbejder ved sin iPad og ikke ved en computer som iPaden blot fjernstyrer.

Eksempelvis er det en fornøjelse af bruge Superbog.dk eller traeneren.emu.dk. eller prøv at gå på Miniclip.com. Her skal dog lige nævnes i parentes, at mange af de gratis spil der ligger derude, faktisk kræver tastatur/ piletaster. Ikke en af iPadens styrker!

Men iSwifter er alligevel en lille genistreg, for os som stadig elsker glødepærer, at køre i 2CV og spil samt websteder i FLASH!

Christian

2 kommentarer to “FLASH på iPad – igen!”

  1. Kirsten Bach 20. marts 2012 hos 11:12 AM #

    Hej
    Har problemer med at finde ud af hvordan oplæsningsfunktionen virker i superbog med iswiffter – eller kan den ikke læse op på ipaden med iswifter- kan godt åbne bøgerne og bladre selvom det går lidt langsomt, men oplæsningen skulle jeg også gerne kunne bruge!!!
    Håber du vil hjælpe.
    mvh Kirsen Bach

  2. ipadlangager 27. april 2012 hos 11:16 AM #

    Hej

    Jeg har selv oplevet mange problemer med iSwifter på det seneste, og selvom der næsten lige er kommet en opdatering, har det ikke løst de problemer jeg typisk oplever.
    Derimod kan en app jeg tidligere har skrevet om – Photon – klare arbejdet. Så min anbefaling er at prøve den
    / Christian

Skriv et svar

