I can animate – stopmotion

19 jan

Problemet er faktisk at jeg skal på et lille tre timers kursus i stopmotion på onsdag. For jeg har lige hentet denne app, som det tog mig (og to af mine kollegaer) 1 minut at lære at bruge!

Hvad skal resten af tiden dog gå med på onsdag? Prøv appen og giv noget respons, på hvad eleverne siger til den.

 

 

 

 

 

 

/ Christian

2 kommentarer to “I can animate – stopmotion”

  1. Stig 20. januar 2012 hos 12:07 PM #

    Jeg taget appen ned på min iPhone – meget let tilgængeligt. Det tage næsten ingen tid at lave en ok stopmotion film :))

    /Stig

  2. Kristian 13. februar 2013 hos 3:20 PM #

    Det er meget nemt at lave film med app’en og det gode er at man kan redigere filmen videre i iMovie, så man kan lægge musik og lydeffekter ind over. Jeg har brugt det i et projekt om eventyr, hvor eleverne selv lavede deres eventyr, optog dem og redigerede dem. Stor succes 😉

Skriv et svar

