70 Interesting Ways to use an iPad in the Classroom

7 jan

Godt nytår.
Jeg begyndte her til morgen at rydde op i mine google dokumenter, og faldt et gammelt delt et af slagsen, som jeg så lavede en ny søgning på. Jeg må indrømme at jeg blev overrasket over at tallet nu er så højt!
Der er tale om et google doc, hvori der i skrivende stund er samlet 70 eksempler på brugen af iPad i undervisningen.

Sidst jeg tjekkede dette site var tallet 53. Det er et fantastisk eksempel på hvad der kan lade sig gøre, hvis vi deler.

https://docs.google.com/present/edit?id=0AaVsjyvmZVmfZGhjNGNzOWJfOTd4NjMzMzRmbQ

/ Christian

En kommentar to “70 Interesting Ways to use an iPad in the Classroom”

  1. Jesper Homann 18. januar 2012 hos 1:30 PM #

    Tak for tippet. Jeg tillader mig at dele videre på min blog.
    Fortsæt jeres gode arbejde med bloggen.
    Vi er nogen der følger med!!!

Skriv et svar

